23948sdkhjf

Pop-up butik i Field's markerer køkkenlancering

Dansk køkkenkæde åbner angiveligt Danmarks første pop-up butik med køkkener i indkøbscentret i Ørestad.
Når den danske køkkenkæde Designa 21. januar åbner en såkaldt pop-up butik i shoppingcentret Field's i Ørestad, er det første gang nogensinde, at køkkenbranchen bruger det midlertidige butiksformat, siger Designa selv.

Den midlertidige Designa-butik i Field's, som holder åbent indtil 13. februar, vil især vise sin nye Bricks-serie, hvor køkkenmøblerne bygges op "klods for klods", som Designa betegner det, og ikke med lige store elementer, som det er sædvane.

Bricks-serien lander samtidig i Designas 38 fastliggende butikker, og pop-up butikken i Field's skal lede kunderne videre.

- Field’s er en metropol og har en attraktiv beliggenhed. Med Pop-Up shoppen har vi mulighed for at skabe opmærksomhed i et attraktivt område med stor trafik og et kæmpe kundegrundlag fra hele Ørestadsregionen og Københavnsområdet. Samtidig kan vi komme rigtig tæt på potentielle kunder på en helt ny måde, siger Jacob K. Mortensen, som er marketingchef hos Designa.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157